ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY

  1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. O zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@jokercycle.pl bądź też listownie na adres:

    1. Jokercycle.pl Michał Jaroński
      ul. Szpitalna 52/51, 62-500 Konin

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

    1. w którym Kupujący wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie tego Towaru;

    2. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

  3. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego poniżej, jednak nie jest to konieczne w celu odstąpienia od umowy.

  4. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru
    (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

  5. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Towary należy zwracać na adres: Jokercycle.pl Michał Jaroński, ul. Szpitalna 52/51, 62-500 Konin niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru lub Towarów będących przedmiotem umowy, wynikające z korzystania z Towaru lub Towarów w sposób wykraczający poza użytkowanie w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru Towaru.

  10. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

REKLAMACJE

1. W przypadku wystąpienia wady Towaru Kupujący ma możliwość reklamowania go na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

b. przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

d. żądać usunięcia wady

3. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: sklep@jokercycle.pl bądź też listownie na adres:

Jokercycle.pl Michał Jaroński
ul. Szpitalna 52/51, 62-500 Konin

4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego Towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Jokercycle.pl Michał Jaroński, ul. Szpitalna 52/51, 62-500 Konin

5. Jeśli na Towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.

6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni od momentu jej zgłoszenia.

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Miejscowość, data ……………………………………

…………………………………………………….

Imię i nazwisko Konsumenta

…………………………………………………….

Adres Konsumenta

…………………………….…………

Telefon

……………………………….……………

Mail

Jokercycle.pl Michał Jaroński

ul. Szpitalna 52/51

62-500 Konin

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY*

Ja, .................................................. niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy
kupna/sprzedaży następujących rzeczy: ................................................................................................................................ ................................................................................................................................ ................................................................................................................................ ................................................................................................................................
Data zawarcia umowy: …………………………………….……….............................
Załączony dowód Zakupu: ................................................................................................................................ ................................................................................................................................

..…………………………………………..

Podpis Konsumenta

*Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z paragonem.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Miejscowość, data ……………………………………

…………………………………………………….

Imię i nazwisko Konsumenta

…………………………………………………….

Adres Konsumenta

…………………………….…………

Telefon

……………………………….……………

Mail

Jokercycle.pl Michał Jaroński

ul. Szpitalna 52/51

62-500 Konin

REKLAMACJA

Reklamowany Towar: .............................................................................................................
Data zawarcia umowy …………………………………….………..............................................
Załączony dowód Zakupu:....................................................................................................... Data zauważenia wady: .........................................................................................................
Szczegółowy opis wady:.......................................................................................................... ................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................

Oczekiwany przez Konsumenta sposób załatwienia reklamacji*:
- naprawa Towaru**
- wymiana Towaru**
- zwrot pieniędzy**

..…………………………………………..

Podpis Konsumenta

*niepotrzebne skreślić

**Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania wraz z paragonem.